Ny dag nya tag!

Jag har hämtat mig efter igår! Jag hittade tillochmed en ny bil på blocket, en liten Golf! Men ingen är ju lika fin som pärlan (minnen minnen!!)

Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig hade jag och min karl ett litet gnabb som slutade i ett asgarv för han var såååå löjlig!! Hahaha jag börjar skratta nu tillochmed hehehe... Han jämförde alltså sin stora sprumphög på golvet (min sida av sängen också!!) som HAN ska slänga, med min gröttallrik som var på MITT sängbord... HALLÅ!! Det är ju inte alls samma sak juuuuu!! Hahaa nu när jag skrev ner det så kom jag på att vi kanske var lika löjliga båda två... Hmhm tål att funderas på!

Idag har jag inget vettigt för mig, jag har redan städat (lite) och nu väntar jag på att min karl ska komma hem så vi kan umgås i min väntan på att MOA ska vara med mig!!! Åh det var alltför länge sen! Det var typ.. en vecka sen?? OJOJ det var verkligen jättelänge sen nu blev jag orolig för vår vänskap...


Nu ska jag sminka mig för det kan ju vara skoj WIE!

ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0