back from the dead

jag är numer en zombie, för imorse var jag död. ha .. h ... a... ... .    .

var med andra ord ut igår, och jaa..... jag vet inte vad, men krogen är det så kul? det enda roliga jag minns från krogar de senaste gångerna är att jag har träffat massa oldies, som man inte träffat på flera år. och alla dessa oldies har jag träffat i "rökrutan" hahaha och jag röker inte!! men jag gillar att vara utomhus, och det gör tydligen alla gamla spöken också. så för att summera: jag gillar förfester, jag gillar inte krogen, jag gillar rökrutan, jag gillar efterfest!!!!

nu vet ni det.



hahaha vilket meningslöst inlägg!! känner sån press att skriva när det är folk som läser bloggen varje dag även när jag inte skrivit!!! S K R I V K R A M P H H H !

imorrn så ska alla jag känner ringa eniro 118118 hela dagen lång, för jag kommer ta emot era samtal! och självklart så tar jag bort er kostnad om ni kommer fram till mig ;) hihihi känner mig nervis!

Kommentarer
Postat av: Äl

Haha, ja den nyheten var riktigt nice. trodde faktisk att hon skulle säga upp sig själv, men hon hann väl inte!! hur går das work?

2008-04-06 @ 19:08:52
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0