Hallå

Ja, update på bloggen är det inte mycket med. jag blir bara så irriteeerad när det tar typ 10 minuter att logga in, och sen så segar aaallt med update och bilder BLEH orkar inte sitta still och vänta på sånt =)

idag har min lilla fotograf-gen fått gnugga sina hjärnceller när jag fotade malin och micke + lilla hallonet då såklart! orkar inte lägga upp nån bild här, för de är omgjord lite i photoshop så det lär ta ett år att ens försöka!! men kika på bilddagboken kankse? jag lovar inget, det är segt där med.... http://annakotten.bilddagboken.se är adressen iallafall!


annars så jobbar jag mest nuförtiden! "sms ingår, så jag skickar gärna uppgiften till dig så har du den kvar i telefonen sen?!" är min bästa punchline hahaha även "välj en bokstav från a till h så kopplar jag dig dit" hehehe lite inter arbetshumor som endast är rolig när man är på plats.. ROLIGT VA


malin om du läser det här, så kan du väl ringa mig och påminna mig om att era pictures är klara, okej??



PUSS PÅ RUMPAN nu ska jag gosa med soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0