hello lovers

jag måste börja här med att säga en sak. OM ni kära små läsare nån gång ringer till en telefontjänst och personen du pratar med "verkar söt på rösten och har ett gulligt namn" så betyder det ändå inte att det är värt att ragga på den personen!!! personen kan ju se ut såhär:
image71
























Man har ju ett telefonyrke av en anledning liksom......



idag har jag lekt med moa, jobbat, och sen lekt med moa igen!! Livet känns lättare nu för det känns som att moa är singel när marro är i stockholm, alltså hon har med tid för bortglömda små kottar som mig liksom!!

annas springer jag runt på tårna för malin har haft värkar och slemproppen har gått, (det är tydligen ett bra tecken) så nu blir det 1+1=3 vilken dag som heeelst!! och ännu ett tecken att det är påväg är ju såklart att jag drömde att malin födde ett vackert friskt barn. vaknade sedan av att jag GRÄÄÄÄT lyckotårar hahahahha känslis någon??

puss på er små läsare, mest christian för hans klockrena kommentar i förra inlägget!!

Kommentarer
Postat av: maria

jag gillar din blogg Anna! ;p

2008-04-30 @ 09:41:50
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0