Hennes tänder lyste i mörkret (hennes ansikte)

Jag träffade Lotta först av alla i sundsvall, först först först!! Det blev precis som på film när dom springer mot varandra, fast det var mest jag som sprang.. för lotta hade ju så tung packning, och kanske inte förstod att det var jag heller? Jag sa ju att jag satt utanför shell på bergsgatan hehehe, men ickenickepicke jag stog som en riktig vän och väntade på perrongen och FRÖS. Pratade med en gammal dam vars familj hade varit i Malaysia i tre veckor.
"jaa dom har ju varit borta så länge, tre veckor!!"
"ja hon jag ska träffa har minsann varit borta i tre månader!!!!!!!"
"oj ja det var ju länge det...."

fast ärligt så känns det inte som tre månader. På ett sätt känns det som ett år, fast på ett annat sätt så känns det som typ 3 veckor?


hej på dig malliga lotta som kommer bli mallgroda när jag skrev ett helt inlägg om dig! ;)image57

där är hon, dock för ca....... 5000 år sen!

Kommentarer
Postat av: pottan

Söt du är! Haha du den där bilden kommer jag ihåg :P snygg man var, lillfjortislotta

2008-04-03 @ 13:16:28
Postat av: christian

5000 tusen år!?!? HELVETE VAD GAMMAL HON ÄR!!!

2008-04-04 @ 08:18:57
URL: http://hc.blogg.se
Postat av: Moa

jag vet redan slutet för jag har minsann både spelat dataspelet och sett filmen. mohhaha in your face

2008-04-05 @ 20:13:52
URL: http://msnorton.blogg.se
Postat av: Äl

uppdaterarN?

2008-04-06 @ 16:24:53
URL: http://alanb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0