IDAG SKA JAG LEKA MED MOA FÖR VI ÄR LEDIGA PÅ SAMMA DAG

Ja... rubriken säger väl allt, men kan ni läsare förstååååå hur länge sen Moa och Jag var lediga på samma dag utan att ha nåt annat inplanerat????? Neeej det kan ni inte små gullefjun, för det är längre sen än ni funnits!! Niiii små läsare var inte ens påtänkta!!! HAHAHAHAHA jaja



Nu ska jag försöka skynda mig så moa för en gångs skull blir lite imponerad av hur snabbt jag kan göra mig iordning, annars är ju det en gen som jag saknar heheh.

Hmm undra vad jag ska ha på mig? Undra om jag hinner locka håret, eller om jag bara hinner platta det?!?!? SVÅRT VAL!

här blir ju inga kottar färdiggjorda, så det är väl bäst att jag tar mitt kottarsel och pallrar mig till kottgarderoben för att ta på mig mina kottekläder!!

image63 

FÄÄÄÄÄRDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha, va fan är detta? ;)

2008-04-19 @ 20:03:40
URL: http://eelinhoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0