MU

MEN HEJ ALLA GLADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

idag har jag redan hunnit jobba, det var ganska kul för jag satt med en rolig jänta, jennie hehe =) hon fick massa roliga samtal som jag önskat att jag kunde få istället för mina. alla mina ville bara till resturanger och dom är så lätt att hitta, hjärnan får ju inte arbeta nåt alls! fick iofs prata engelska med en kund hahahahaha där kan man snacka om kort i tonen hehehe!! "Ok, yes, ok, mm, ok, byyye!"

nu ska jag springa som en galning rakt in i duschen! Sedan ska jag klä mig i mina vackraste kläder, eller så blir jag stressad för jag duchade för länge och tar på mig första bästa, vi får väl se.

Ska till sussiepussie ikväll och ha roligt, dock utan alkohol. om nån frågar så ska jag itne dricka för jag ska jobba imorrn, men egentligen så är jag lika pank som en pannkaka är platt.... JÄTTEpank med andra ord. äger 17.50 kr som jag ska spara till mjölk ;)

bye bye små citykor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0