baaad kotte

Jag har jobbat natt/kväll hela veckan, jag har inte gjort nåt annat än sova och jobba. Försökte träna igår men eftersom jag inte hade ätit middag på tre dar så höll jag på att svimma!! Det blir så dumt med middagen när man jobbar kvällar eller nätter, jag måste bättra mig!!!

idag åt jag kycklig iallafall just so you know.

Jag har inte laddat in bilderna från festen i lördags heller!!

Bättring lovas, nu ska jag ju jobba dagtid några dagar :D

Resnerven är sugen på Laos också, men det får hinnas med i nästa resa istället! Har hittat några underbara resebloggar så min resnerv ligger på högtryck och pulserar nu! Åka hit och dit... MMM det vore en dröm att ha x antal tusen på visakortet, köpa en one-way-ticket till wherever och bara åka dit vinden och viljan vill! Vara borta minst ett halvår, nån som vill förverkliga min dröm med mig??




paradise here I come!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: therése

nämen BEJB! vafan. var det du som var anonym??? jag har verkligen ingen aning om vem som skrev det där. jag tycker i alla fall att DOM är fjantiga!!

2008-12-12 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0