christmas is coming

Idag har jag och Macke julpyntat, ska ta en bild! Lova promise yes

Sitter just nu nere i solariet, har precis blivit grillad, och nu är det mackans tur! Mobilt bredband is the shit ;)

Igår hade jag en skitdag på jobbet, jag var såååå less när jag kom hem! Sov dåligt inatt för jag trodde idag skulle bli likadant men där hade jag fel! Idag har det bara låtit "god jul" "vad trevlig du är" tack för hjälpen" osv hela dan, folk måste ha käkat pepparkakor till frukost ;)


IDAG är det också dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan, de ni!!
IMORGON kommer julgranen, så som jag har längtat!! Plus att jag är ledig hela helgen, jag vet att jag tjatar men det ska bli så jäkla SKÖNT!

hoppas alla är lika glada och lyckliga som jag är! JULPUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0