the list of honest




1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
 Ja

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
 Nej

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
 Ja

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
 Ja

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Ja

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
 Ja

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
 Ja

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
 Ja

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
 Ja

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
 Ja ;)

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
 Ja , been there done that

Lite svettigt men nu vet ni! Man kanske ska ställa upp i "Sanningens ögonblick"


Förövrigt har jag haft körkort i två år idag, har inte träffar farbro/faster polis en enda gång, GRATTIS till liilla mig

Kommentarer
Postat av: therése

:O har macke gått upp 20 kilo nån gång under ert förhållande?..... my goodness det har inte jag sett (:

2008-12-07 @ 02:52:29
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0