Då är det officiellt

GULDFYND ÄR DET SÄMSTA JOBBET I VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Okej, inte världen, men absolut i Sverige! Jag gör som så många gjort innan mig, räknar dagarna. Nästa vecka på onsdag är sista dagen någonsin som jag sätter min fot i en Guldfyndsbutik.



Hoppas verkligen att en person som jobbar på Guldfynd får gå på en kurs i hur man är chef som. Och Eleni, lycka till! Hoppas hoppas hoppas att det ordnar sig bra för din skull, annars får du ta över tyglarna.




GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag äta mjölk och hallonkräm så jag blir sunshineglad igen! SEN SKA JAG SÖKA JOBB!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: maria

vad har hänt?

2008-02-15 @ 10:21:48
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0