JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JIPPIAIIOOOOO
ALLT SLIT HAR GETT RESULTAT! På måndag kl 10.00 kan ni vara nervösa för min skull så slipper jag, då ska jag på: badapadam: ANSTÄLLNINGSINTERVJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIHOOOOOOOOOOOO!



okej okej inte ta ut glädjen i förskott, du måste ju få jobbet också.... JAJAJAJAJJAJA

måste nu ringa mina gamla underbara chefer och be de lägga in massa goda smakliga ord för mig HIHIHIH


hejdå PUSSUNGAR


lotta, bytheway I MISS YOU körde förbi huset ditt igår..... kom hemmememememmem!

Kommentarer
Postat av: lotta

Ahh jag ar sa glad for din skull!!!! Saknar dig med, gor ont i lillhjartat :) men snart sa kommer jag! PUSS

2008-03-01 @ 07:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0