NI ÄR BÄST!

Mina kära bloggläsare, jag ska dra mig tillbaka för evigt. Tyvärr är dessa mina sista ord.

NEJJJ jag bara skoja HAHAHHAHA men däremot ska jag till fjällen en vecka, så jag kommer vara mycket mycket frånvarande. Och självklart är jag förkyld nu, för jag ska ju till fjällen. Det är ALLTID så för mig, kroppen vill helt enkelt inte sporta hahaha;)

Här kommer några bilder!
 Macke och Lova

 SPERMA!!! hahahaha nej det är idominsalva

 Såhär glad blev Macke för sitt mycket feminina paket från MIG! hihi

 Vi slängde ut badkaret, och såhär äckligt var det under.. ÄCKLIGT!!!!

 Jag köpte nya skor, mmmm!

Ha en bra vecka på era skittråkiga jobb, själv ska jag sola i fjällen!! HAH :D

Kommentarer
Postat av: Äl

Mitt skittråkiga jobb kanske snart är ditt SKITTRÅKIGA jobb. Jag solar mig i det min vän!Mohahahaha, jag är en ond människa!

2008-02-03 @ 21:51:11
URL: http://alanb.blogg.se
Postat av: christian

hoppas du får det roligt i fjällen! bli frisk för tusan! :) kram kram

2008-02-04 @ 21:11:38
URL: http://hc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0