Sex

minuter för länge har jag suttit på min rast. SKA GÅ men orkar inte. En tant som vill lägga pussel men är blind väntar, och börja med middagen, och tvättstugan och och och och massa mer.

Mor ringde och tjatade på mig om jobb, jag sa att jag ska på intervju på måndag, hon sa "jaha. ja men det är väl okej...." med viss tveksamthem när jag sa vart jag skulle nånstans. HERREGUD jag ska ju inte bli strippa precis!!! DET ÄR ETT VANLIGT JOBB!!!


Precis som mammors jobb är att reta upp sina barn precis innan månadens blödning. Mest tjejer dårå.......

Kommentarer
Postat av: maria

man blir ju nygiken juuuu! det låter iaf som nån bar eller restaurang eller nåt! tell me!! det är säkert för sent att söka nu ändåså :p

2008-02-29 @ 15:15:13
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0