Alanbanan!

Det finns en liten liiiten liten Alan som gillar bananer (haha jag vet inte!!) som heeela tiiiiden klaaagaaar aaatt jag inte uppdaterar!! MEN JAG FÖRSÖKER!! Igår så gick det inte att logga in helt enkelt, och dan före det var jag full och dan före det så uppdaterade jag fakktisktksktktkks!! HAH!

Inatt drömde jag att Malin och Micke skulle föda sitt barn i Thailand och vara där i två veckor efter barnets födelse så de skulle slippa att träfffa sina familjer så mycket. Av nån anledning så skulle jag följa med som stöd för Malin.
Väl nere i Thailand så stog jag och Malin och tittade på ett stort minfält och grät för det lekte massa barn där. Sen la sig Malin på rygg, och från ingenstans så kom det en barnmorska och tog Malin mellan benen och sa att hon var öppen fyra cm!
Panik panik, för Micke var nämligen på andra sidan minfältet! Skulle jag lämna Malin för att hämta han, eller stanna med Malin? Precis mitt uppe i mina funderingar så säger barnmorskan att nu är hon öppen 10 cm, dags att krysta! Då börjar jag skrika MIIICCKKEEE MIIIICCCKKKEEEE!! Men hinner inte skrika mer, för superkvinnan Malin krystade ut ungen på EN krystvärk. Så när Micke var framme (han sprang rakt över minfältet) så sa jag "Sorry you missed it"

Det var roligt, jag skrattade när jag vaknade :) Ungen var jääätttesöt och det var en liten flicka! Så Malin och Micke, nu vet ni det ;)


Idag försökte jag sälja mig själv till min förhoppningsvis blivande chef, jag tror det gick bra. Hon tyckte inte ens att jag skulle lämna in ett CV eftersom alla redan vet hur jag är och hur jag jobbar där. SÅ HÅLL TUMMISARNA!!

Kommentarer
Postat av: maliin

hahaa anna du är bra för rolig du, vad kommer dina drömmar ifrån :P micke o jag har suttit här o fått oss ett gott skratt nu iaf =) måste pratas i telefonen, jobbar imorron men ringer dig imorron kväll kraam

2008-01-15 @ 00:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0