Babyproffs

Imorse klev jag upp kl 06.00 på morgonen, tog på mig slitvänliga kläder och for till rara granlo. Där spenderades tiden ända tills kl 12.00 då jag var barnvakt till min brorsdotter på 8 mån! Jag säger bara det, JAG ÄR REDO MALIN! Om ungen gråter, då tröstar jag lugnt och sansat, jag kan göra välling, jag kan mata, jag kan värma barnmat, jag kan byta blöja, jag kan klä på och av och jag kan få ungen att somna. WOHOOO Superbarnvakten är kommen till eder;) Det enda som var jobbigt var att dra barnvagnen för den var så tung! Klenis jag :P


Nu mår jag illa, för att istället för att äta middag har jag druckit loka och ätit Toffifeee mums! Tog även en eftermiddagslur på fyra timmar, så jag är ganska pigg nu haha :)

Måste nog dra mig tillbaka till chokladgrottan (mitt bruna mörka sovrum) och sova snart för imorrn ska jag sälja silver till de fattiga och guld till de rika och skit till idioter. Och förlovningsringar på avbetalning till de dummast av alla. HAHAHAHA (förlåt annalena med gummibena att jag snodde lite av dig där :))


GODNIGHT EVERYBODY!

Kommentarer
Postat av: maliin

haha vad bra Anna, du kan gärna få sköta blöjbytet, jag o micke ringer dig så får du ha jour :P undra om ni har packat än, det har jag :P

syns imorron kraaam

2008-02-01 @ 15:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0