Blivande tjockis som vill träffa Anna Skipper

Igårkväll satt jag framför tv/dator och åt marmeladmackor och drack oboy tills ca ett inatt.
Idag sov jag till ca elvatiden för jag kunde inte somna pga alla sockerkickar igårkväll/natt
Efter jag vaknat åt jag marmeladmackor och drack oboy framför tvn tills macke kom hem med bilen. Då tog jag bilen till ica och köpte godis, mjölk och bröd.................. Och vad gör jag nu? ÄTER GODIS!

Jag vet att just nu när jag är ung och smärt (hehe) så blir jag inte tjock för det funkar inte för mig. MEEEN en dag kanske jag vaknar och upptäcker att jag är gammal och tjock?

NYA VANOR MÅSTE INFÖRSKAFFAS!

Men miljömedveten som jag är så tänker jag äta upp godiset, inte slänga det. Onödigt!

Kommentarer
Postat av: hp

åh tack för din medverkan :')..blir ju tåriz OCH BRA ATT DU SPRIDER MIG VIDARE!!

JAG ÄR SPERMIEN SOM ALDRIG VILL DÖ!!!!

ömma smek /hp

2008-01-15 @ 18:59:48
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: maria

anna, jag vill bara varna dig. jag har alltid varit en sticka och kunant trycka i mig hur mycket skit som helst men kolla bara nu! 13 kilo senare, vilken mardröm!!! usch

2008-01-16 @ 12:45:22
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0