Först och främst FÖRLÅT MOA!

Moa är en mycket tålmodig människa som kan stå ut med vänner som mig. Jag är en väldigt tankspridd människa, så tankspridd att jag glömmer bort det som är viktigast! Till exempel Moa!! Jag är SÅ LESSEN att jag glömde dig!! FÖRLÅT!!


Innan denna tragiska händelse så var Moa SÅ SNÄLL och färgade mitt hår! Så nu är jag snygg brunett, med lite röda inslag faktiskt trots att jag hatar röda inslag på mig själv. Men det är snyggt! Bild kommer.



SEN!! Årets första vårtecken, Hedbergskas estetmusikerna Vårshow 2008! Godkänt betyg, det kändes att nåt saknades (jag haha) NEJ JAG SKOJAR det var helt UNDERBART! Jag menar, Backstreet boys-medley? Varför har ingen tänkt på det förut?? Bilder kommer där med, dock från mobilen för min tankspridda hjärna glömde kameran!



Så, förlåt http://msnorton.blogg.se jag är en dummis! Besök henne och ge henne en kram!


Kommentarer
Postat av: maria

showen va grym! jag har tänkt på bsb i flera år nu så de va på tiden att det hände! jag skrek mig hes som ett riktigt fan ;)

2008-01-26 @ 23:27:31
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0