Jag erkänner

Jag måste erkänna för er. Jag hade ju lovat mig själv att uppdatera oftare nu när jag är arbetslös MEEEEN livet som arbetslös suger håååård kuk. Vad ska jag säga liksom? "Idag stirrade jag in i väggen i fem timmar, upptäckte en liten spricka, men nej det var bara damm på ögat"   Det händer inget roligt alls!
Jag kan inte ens uppdatera er om mina katters sexliv FÖR DOM HAR SLUTAT GÖKA! Jag misstänker en graviditet på G.... Hmmm vi får väl se vad framtiden ger?

Det enda roliga som händer är att jag........ Nä, inget roligt händer!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är väldigt olika det där. Trots att jag sovit så ofta i samma rum som mina föräldrar har jag ej blivit en o-trygg person. Har aldrig haft problem att sova själv eller borta hos vänner. Det där är nog väldigt individuellt. Jag tror att man kan skapa trygga barn trots att man ej "tvingar" dem på eget rum.

Tack för din åsikt. Kul att höra! Kram!

2008-01-09 @ 13:47:43
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Therése

härligt. hör av mig när jag vet om ja får tag i nån fler! moa ska ju ha förkrök så det krockar som fan :/

2008-01-09 @ 18:49:52
URL: http://Cbradshaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0