Operetta Hårdvallsgatan

Macke hämtades hem imorse så nu är hela opererade familjen hemma! Operationen gick iallafall bra, och det enda som är jobbigt är att han har ont, men tur är väl det för det visar att han är mänsklig (vill inte vara sambo med painkiller-jane juu)

Imorgon planerar jag att gå på Estetshowen! Jag kan ju faktiskt inte missa den eftersom det är den bästa showen (förutom när jag var med hihi)


Usch jag har verkligen inte motivation för att skriva nu, det enda jag har är mensvärk. Jag sitter bara och väntar på att lönen ska komma in kl 00.00 så jag får se att jag verkligen får den fetaste lönen jag nånsin fått i mitt liv!! Och då kommer jag vara överlycklig i ca 1 minut tills jag börjar betala räkningarna och då blir jag lessen igen.............. GONATT (eller knatt som kalle brukar säga, det är väl samma sak?)



HAHA jag måste bara berätta! Jag jobbade ikväll och då berättade jag för en tant att jag ska färga håret brunt imorrn! (ja det ska jag) och då svarade hon "NEEJ!! Du slösar bort dina pengar! Det går lika bra att dra håret efter elementet!"

Ja det kanske inte var så kul nu egentligen, man måste nog se denna dam in action för att skratta arslet av sig som jag gjorde höhöhö

Kommentarer
Postat av: lotta

haha vem sa sa? och nej farga det inet brunt!!! du ar sa fin i blont min lilla van

2008-01-25 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0