äntligen

Min blogg har nu ÄNTLIGEEEEN flyttats till publishme, sist av alla kan jag tro. Därför har det varit tyst här några dagar.

Igår var en helmys dag, först stan med allrabästaMOA, sen picknick vid sidsjön med malin micke macke wilma och lilla mej =) Sen hem hit för lite kaffe för de vuxna, och bebis till mig hehehehehheh  vet inte varför det är så roligt egentligen... men  myyyysigt med en bebis i famnen ju!

Idag ska jag jobba natt för första gången i mitt liv, försökte sova sova sova jättelänge imorse men vaknade vid halv tio och låssades sova i 40 min efter det men funka inte. Så jag måset nog sova en stund idag annars kommer jag somna på jobbet hehe, inte bra!! Kanske måste lära mig dricka kaffe, men då blir det ju mindre bebisgos.... Hellre bebis än kaffe!

Nu fick jag precis ett mms från Malin, ett kort på Wilma i dressen hon fick av migoch karln. Skitsnygg, ska ladda in den så ni får se =)



SNYGGING!!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Din blogg var inte sist.. dom håller på med min nu så jag kommer inte in på den!! aaah! Nu när jag som mest hade behövt bloggat! Annars.. söt bebis! :) Pyss

2008-06-07 @ 22:40:11
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0