HEJ!

Jag vet, jag har svikit era nyfikna ögon, "VART ÄR HON, VAD GÖR HON????" men jag har jobba natt hehe. I onsdags så fick jag två samtal på raken som ville till mekonomen i falun. Tydligen så ligger mekonomen i falun på en rolig adress, som jag hade lust att skrika i deras små öron såhär " SKA JAG RYCKA DIN JÄVLA PUNG HORUNGE, KOM PÅ NÅT ROLIGT ISTÄLLET" och då för er som inte vet så är adressen ryckepungsvägen 1. ha-..... ha..... jag dör av skratt.




jaja jag ska slua vara så bitter! No more!!! idag sitter jag i världens finaste bikini, ska iväg och sola och bada och äta gott, sen ikväll ska jag bli asfull och hångla med nån kille. förmodligen macke höhöhöhö inte roligt alls nej.

men gud jag måste leta reda på min humor. och en huvudvärkstablet. hejdå

Kommentarer
Postat av: maria

ska du till amanda? :P eleni bjöd med mig så vi kanske ses där

2008-06-06 @ 16:13:26
URL: http://mariareh.blogg.se/
Postat av: moa

kotten du kan komma och leka med mig nån dag så ska jag uppdatera din humor. jag ska lära dej allt jag kan!!!!!

ryckepungsvägen är ganska roligt. men inte roligt i det sammanhang att man betalar 12 kr minuten, bara för att säga en enirora säga det.

däremot kommer jag på andra situationer det skulle vara ganska roligt hehe.



call me for more info!



haha puss på dej

2008-06-08 @ 08:03:07
URL: http://msnorton.blogg.se/
Postat av: jjennifeh

hejhej, kolla in mitt skönhetstips om naglar :)

2008-06-08 @ 17:54:33
URL: http://jjennifeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0