Suck

Gud vad jag är trött på att läsa massa bloggar om massa blaj...... hej det här åt jag till frukost och nu ska jag jobba såhär. Men jag ska itne säga nåt för jag är likadan själv!! bara massa ordbajs.




Och en till suck, varför blir folk helt galna när det är fotboll?? folk som i vanliga fall tycker det är skittråkigt med sport, men baara för att man tävlar mot andra länder så är det intressant??? jag tycker att stränder och fula små svanungar är mer underhållande, om jag så måste sitta där själv och njuta av att bo vid havet. istället för att glo på nån tv som man gör hela vinterhalvåret!

jaja nog med klagomur, jag har ju faktiskt ett jobb att sköta. jag kan uppmana er som läser att om ni ringer 118118 just nu så är chansen stoooor att jag svarar, för det är hur lungt som helst. men ni får skynda er för jag slutar om 25 minuter, tick tack.... jag kanske lägger in en bild sen på svanungarna och havet så ni vet vad ni missar???


(men en sak som också är roligt, att när sverige åkte ut ur fotbollstävlingen, då var det helt plötsligt inte intressant längre.....ljugare!)

puss på er små

Kommentarer
Postat av: Therése

hoho (: har jobbat natt precis hela midsommarhelgen..wuää! så inget hemsön med kalle & eva för min del i år. Däremot kommmer James hit ikväll - Iiiiiiih!!! (: ska du på es-festen på fredag? äsh, ja ringer nog fan en sväng idag så man får lite updates (:

2008-06-23 @ 06:46:34
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0