Fan vad meningslöst

Jag går ju hemma nu och bara väääntar på att få börja jobba, (en vecka, fem dagar kvar). Och när jag går hemma såhär så gör jag ju ingenting. Sover länge, tittar på tv, glömmer bort att äta. Ja typ såna saker man gör när man är sjuk. Så då tyckte min kropp att jag lika gärna kan vara förkyld eftersom jag ändå är hemma???? ÅHÅÅHÅHÅ meningslöst

gick ialllafalll en runda runt sjön igår, det var nice. Jag och Moa har nog blivit stora, för vi diskuterade så viktiga saker!! Typ puder och eyeliner.....


NU ska jag och katterna äta, eller dom ska äta och jag ska vakta medans jag dricker C-vitamin. KUNG

moa ring om du har tråkigt för det har jag.




men det är inte säkert att jag svarar ;))

Kommentarer
Postat av: moa

jag har jobbat hela dagen! och imorron med

2008-03-19 @ 22:13:30
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0