Hej alla nya läsare

Jag heter Anna, hur hittade ni hit?


jag är trött. ovanligt? nej! ska sova ska sova snart snart.


IMORRN SKA JAG HÄMTA UT HM PAKET hihihihi jag ska bli snyyyyygg

hehe idag när jag körde till arbetsintervjun, så kom det en låt på radion som det är lätt att göra nya texter till. Så då gjorde jag en, typ såhär "Anna det spelar ingen roll, antingen får du jobbet eller ej, Anna om du inte får det, så har du jobb på tingsta, oroa dig inte oroa dig inte LUUUUGNaa ner dig lalalala LUUUGNA ner dig didididi det spelar ingen rolllalalalala" typ hehehe

en bild eller två
 jag i islandet jag och min docka =) skräckslagen innan intervjun

Jag och Natta matar änder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0