Idag ska jag äntligen göra nånting!

Jag ska träffa MOA :D:D:D:D:D:D:D hoppas hon tar med kameran.

ska sätta över lite pengar från mitt sparkonto, ifall ifall jag hittar nåt jag gillar! men hoppas inte :P

jag har hittat en låt som jag gillar, som jag sjunger på i huvet hela tiden :) Ska se om jag lyckas klura ut det där med videoklipp från youtube så ska jag lägga in det här!

Zlatan har gjort illa sig! Lilla stackarn, han har blod på tassen! Får väl se hur det utvecklar sig, just nu verkar han inte vara särskilt medveten om det, för han ligger på tassen? Så det gör nog inte ont. Har försökt vara där och pilla men han är ju så jävla hårig!!

Inatt var skitjobbigt. Somnade säkert två! AHHH ska bli skönt med lite rutiner sen med jobbet! Eller så får vi hoppas att mina sömnproblem håller i sig så jag inte somnar när jag jobbar natt

Nu skickade moa ett sms "Upp och hoppa kotten! Nu ska vi shoppa! :D" HAH jag har redan varit vaken jättelänge!! Men jag är inte klar för det... Jag är bara vaken, och jag har ätit frukost! Så en liten bit på vägen är jag ;)

Och, bytheway om Mackan läser det här. Det är alltså Moa som ska shoppa, inte jag ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0