Jag vet jag vet

Jag lovade bilder, men sorry tyvärr JAG ÄR LESSEN men kameran är kaputt, borta, gone, adios adios! har förlagt den i lägenheten SOMEWHERE (over the rainbow, vet att ni alla tänkte på den låten precis som jag)
Ska leta reda på den!

Men iallafall, renoveringen är klar, möblerna är tillbaka där dom ska vara, vi sover inte längre i vardagsrummet. YES

min sjukdom däremot är sämre, huvudvärken vägrar släppa sina vassa klor om min hjärna, och jack the ripper har flyttat in i mina luftrör, så vi får se om vårdcentralen får vårda min vackra kropp i veckan.......




orkar inte skriva mer, har huvudvärk och alvedonen knarkade jag upp redan i fredags. SUCK

Kommentarer
Postat av: pott to the lott

Meh jag som ville se! Men som sagt om en vecka kan jag komma och se med egna ogon :)

2008-03-24 @ 16:01:27
Postat av: maliin

men anna, har ni fixat sovrummet :P då måste jag juh komma o kolla det, vi är inte hemma i helgen, vi ska dra till ulvsjön till snön som vanligt nu för tiden :P micke har juh blivit snökåt, eller har han är! men jag ringer dig imorgon o hör vad du har för dig ;) kraam

2008-03-27 @ 18:04:36
Postat av: Eleni

Kotten??? Vad gör du på lördag??

2008-03-27 @ 19:29:54
URL: http://elenia.blogg.se
Postat av: Mr Manolo

Jag vill oxå se!

2008-04-01 @ 09:34:25
URL: http://lagprisflygbolag.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0