Ojojoj

Nu är det planer på G här kan man säga!
Det blir så när jag och karln är ensamma en hel dag, då börjar vi planera massa saker vi inte har råd med alls. Idag har vi planerat en vecka i Norge i sommar, USA till hösten (fyller 21 då ju!!), köpa nya bänkskivor och diskho till köket, plus måla om luckorna och hitta en fin fondtapet, plus måla vitt. Hittade även en jättefin fototapet till sovrummet som sambon gillade, ska förmodligen beställa den! Även där ska resten av väggarna målas vita, plus slipa och måla om garderobsdörrarna, eventuellt riva hela garderobsskiten och sätta in skjutdörrar istället, som går ända in i datarummet. PHJUU säger jag bara, hoppas jag vinner på triss!!

I vanlig ordning har barn, hus, förlovning, giftermål och eventuellt skaffa hund också kommit på tal. Har även tittat på hus på nätet hahahaha.







och NEJ jag skojar inte.

Kommentarer
Postat av: moa

MEN KOTTEN!!!! lugn i bussen!! som du själv sa fyller du bara 21!!!!!!

2008-03-10 @ 15:39:45
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0