Snabbis

JAG SKA KOMMA PÅ EN ANDRA INTERVJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIIIIIE!!!!!!!


Kan meddela att jag blev väldigt förvånad, för under intervjun så kom det upp frågor om min älskade gamla chef på GF och då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna, såååå jobbigt OCH PINSAMT!!! Är så jävla känslig bajs.. Killen blev lite stressad av det, så vi fortsatte snabbt till själva provet.

hur stavar man till växsjö? växjö! eller? ja precis.
hur stavar man till vetrinär? VETERINÄR JU
Vart besiktar man bilen? På bilbesiktningen. Eller?? NEJ BILPROVNINGEN JUUU åhåhåhå


och sen engelskan........ hmmm han måste ha gillat nåt med mig, eftersom jag var ett psyko som gråter och inte kan svenska eller engelska och inte vet vart man gör massa saker i sverige... Jag kanske väckte pappakänslor hos honom när jag grät eller nåt, så han tyckte synd om mig?? Hehehe... Ska iallafall dit på onsdag igen :)


Och förresten så är det alltså hos Eniro 118118 som jag söker jobb hos då alltså. Det ringe också en annan tjej idag, som ville att jag skulle jobba hos dem, en 5timmarstjänst. NO THANK YOU jag måste ha money!! Ska även på en annan intervju nästa vecka hihihi UNDERBART!!

jaja back to work, idag serveras det kroppkakor till middag B L Ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0