13 maj

Igår fick vi reda på Algots öde, så sorgligt! Även fast jag inte känner han, så kändes det faktiskt som att han levde. Konstigt! Tände ett ljus igårkväll och mina tankar gick till familj och vänner. Vila i frid!




Men igår hände också en underbar sak, det föddes en ny stjärna! Malin kämpade i 58 timmar och fick sen äntligen träffa sin flicka! 14.17 igår kom hon äntliiiigen ut!! Pratade med den nyblivna mamman för en stund sen och alla mår bra, fast föräldrarna är något trötta. Det bara pirrar i kroppen och jag får tårar i ögonen för jag är så glad för er skull! Vi ses när ni orkar, stressa inte!


That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Weo, vad roligt att Malins bebis är här nu. Har kollat in din blogg lite då och då för jag förstog att du skulle skriva något före Malin :-D Var det en stor flicka? :-D

2008-05-14 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0