jaja

Det enda intressanta som hänt mig är att jag har gjort en hel del muffins!!!!! SUPERGODA om du frågar mig, lite äggskal har väl ingen dött av?

Bara så ni vet så ligger malin på bb just nu SPÄNNANDE!! har typ inte kunnat sitta still sen hennes sms imorse, eller egentligen ända sen hon ringde igår och berättade om monstervärkarna.... VÄLKOMMEN BEBBEN vem du än är så är du säkert underbar :) jag lääääängtar tills jag får träffa dig!!



Sådär då är kärleksförklaringarna avklarade. Självklart bjuppar jag på en bild idag också!
image73

I AM SEXU GIIIRL

Kommentarer
Postat av: christian

hurra! :D

2008-05-12 @ 22:09:47
URL: http://hc.blogg.se
Postat av: pott to the lott

heting

2008-05-12 @ 23:28:35
Postat av: moa

Algot Backlund försvann på Bali för ca 5 veckor sedan. Han skulle kommit hem 11/5 men var inte med på planet. Nu kan vi alla hjälpa familjen hitta honom. De är redo att åka ner och söka så fort som möjligt. De kommer resa runt Bali med egen guide. Men dom behöver VÅRAN hjälp! Ett bankkonto har öppnats av en vän till familjen där vi alla kan ge vårat bidrag! Våran hjälp kommer vara till ENORM hjälp!
Bankgirot heter Algot var är du?
Bank:Swedbank
Bankgironr: 288-3452
skriv namn så familjen kan tacka er senare!
Stort tack till alla som hjälper till!!
p.s sänd gärna denna komentar vidare till andra bloggar så är jag oerhört tacksam!

2008-05-13 @ 17:51:13
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0