urkas burkas

så sa man alltid när man var liten? eller typ i kalle anka tidningar så sa dom det...

Idag hade jag en kund. (NÄHÄ?) jag hörde lite mystiska ljud i bakrunden, och precis innan vi la på så spolade han i toaletten??? VA?? vem sitter och bajsar när man pratar i telefon med nån? helt sjukt


just nu har jag ont i foten och i magen, ska sova så går det nog över. enligt min kära mor så hjälper ju sömn mot allt. ganska sant ändå, tänk om alla skulle sova istället för att kriga t.ex.? "ska vi ta oljan i irak? neee vi tar en siesta istället!"

gonatt småfolk

Kommentarer
Postat av: moa

haha fan vad bra sagt kotten! det om olja och siesta alltså. hihi. =) rolit rolit

2008-05-17 @ 12:12:17
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0