whateva

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1.Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Jajamensan! 
3. Är du uttråkad?: Varför annars fylla i en såhär meningsfull lista?
4. Är du ledsen?: Nej
5. Är du italienare?: Nej
6. Är du cooling?: Coolast i stan
7. Är du från irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja, en ovanlighet nuförtiden

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej. bara om personen jag tittar på heter johnny depp och ger mig choklad
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja, fast hemlig var han väl inte för jag visste ju vem det var tillslut :S
7. Är du kär?: Ja
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Ja, bröllopsfester är så roliga! Speciellt om JAG får alla presenter också :D

10 TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken
2. Hår eller ögon?: Skallig fast seende, eller hårig och blind? Hm, skallig.
3. Katter eller hundar?: Mina två tjockiskatter, och en hund på ålderns höst haha
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få nära.
5. Tv eller internet?: SVÅRT!! Fast nuförtiden kan man ju se på tv på internet, så internet :D
6. Coca-Cola eller Pepsi?: BLÄ! Mjölk tack.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Både och
8. Pengar eller lycka?: Just nu är jag pank och lycklig, skulle vara intressant att prova åt andra hållet nån gång
10. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej, jag smet aldrig
2. Brutit ett ben?: Nej. Mjölk ger starka ben =)
3. Gjort någonting du ångrat? Ja
4. Hoppat Bungee Jump?: Aldrig.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Alla ljuger, även jag.
6. Ätit en hel tårta?: Chokladtårta that is =)
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja =(
10. Velat försvinna?: Ja

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Moa inatt hahaha
2. Telefonsamtalet du fick?: Från nyblivna morsan malin, det var roligt =)
3. Personen du var med?: Mackan idag
4. Roligaste grejen som hänt: Nånsin? I hela mitt liv? När Moa berättade om den gången hon ringde till sig själv, och inte fattade vem som ringde hahahhahaha
5. Personen du smsade: Nån på jobbet igår som ville ha ett nr antaligen. Jobbar på eniro ju :P
6. Du skrev till på myspace?: Aldrig skrivit till nån där
7. Du kommenterade?: va? en kommentar, typ "va snygg du är" eller? kanske macke imorse "du kanske borde duscha" haha
8. Du tillbringade natten med?: macke och två ylande vargar
9. Du kramade?: loverboy

image75

Detta är Lova, also know as BLANKET hahaha som michael jacksson barn heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0