dansande drottning!!!!!!!!!!!!!!

jag har glömt hur man stavar till dansade på engelska... dansing dancing danceding neeeeej degt går itne



iallafall... moa är the danceing queeen och hon is looking for a place to go


jag citerar christian "vad fin du är moa" JA det var då verkligen dagens sanning!!!!!!!!


nu ska vi dansa vidare för att citera christian igen "fan vad tråkig du är kotten" JA ännu en sanningn!!!!!!!!!!!!!!!!! ska leta reda på en bild på mig så ni får se. sitter på moas dator nämligen



tio minuter senare : fan jag okrar inte leta använad fantasin!!!!!!!!!!!!!! jag har en glitterklänning och knästrumpor there is a picture you'll never forget in ya heeead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0