klockan 11.43 börjar jag skriva detta

vilket betyder att jag blev klar 17 minuter innan avskjutning!!!! detta är helt otroligt!!! MOA KOMMER BLI SÅ STOLT! alltså ska jag hålla mig kortfattad. så hon inte blir lessen ;(

iallafall, jag kom på en sak när jag funderade på vilken av mina jackor jag skulle ta på mig, det är ju ändå 3 minus ute. Och kom då på en hemsk tanke, sist jag köpte en vinterjacka var alltså i september. 2005!!! VA?! är detta möjligt?? JA inte så konsigt att alla jackor är så små då, för sist jag köpte en vinterjacka var jag med andra ord 18 år. nej vänta.... nu blir jag förrvirrad. hur gammal var jag år 2005?? men herregud nu blommar löken jag var ju förfan 17................ (även att jag fick räkna på fingrarna!)


inköpslista inför löning 25 november:

1. snarkplåster
2. vinterjacka
3. miniräknare


klockan är nu 49, alltså HÖG TID ATT GÅ!!! hejdå mina små kycklingar :D


Kommentarer
Postat av: Löjligt

Fånig Blogg

2008-12-09 @ 08:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0