prettopanna

kanske en ny maträtt?? man maler ner alla prettoidioter och gör pyttipanna av det!!!!! nej det var ett dåligt sätt att börja dagen, med massa mördartankar!

jag ska iallafall ut och promenera idag IGEN det känns lite pretto, kanske ska ta på mig stövletterna och volanghalsduken så är det ju klappat och klart. eller nåt...

JAG fick iallafall övertala MOA att gå ut, när har det nånin hänt? förutom den där gången när första snön kom när jag bodde på örnsköldsallen, då fick jag också tvinga ut moa för att göra snögubbar.hehehhe those where the days eller ja... those are still the days!

om 57 miinuter har jag lovat Moa att vara klar, får väl se om jag ska kunna klara denna svåra uppgift för första gången någonsin in the history of time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej tja ba då

Kommentarer
Postat av: Eleni

Woho! :) Lovely! Skriv upp det i din kalender.. om du har någon! ;) 6e december.

2008-11-21 @ 11:06:26
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0