the end of the day

min lediga dag börjar leda mot sitt slut, ska snart gosa ner mig bland täcken kuddar och filtar i sängen =)

det var inga problem att somna om imorse, vaknade halv elva helt förrvirrad! Måste sluta sova så mycket, nu när jag får lön ska jag prova såna där snarkplåster. moa säger att jag snarkar så högt att jag väcker mig själv i sömnen, och det känns som en ganska trolig teori.

idag har jag promenerat arslet av mig precis som jag sa att jag skulle, det var så trevligt imorse när det var ca 3 minusgrader och strålande sol!! vovven i handen och härlig musik i lurarna =)


hehe...


Kommentarer
Postat av: moa

men bara för att jag tittar betyder det inte att du måste se

2008-11-21 @ 09:45:40
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0