godmorgon

jo det är sant, jag är vaken at this hour. har även varit vaken en timme redan! jag är på jobbet alltså. det är inte direkt många som vill ringa nummerupplysning såhär på morgonen, så det är hellugnt.

imorgon händer det som jag har tjatat om så länge nu MIN FÖDELSEDAG :D igår var vi och storhandlade bort dom sista slantarna på godis och chips och tårttillbehör så det är bäst för er att jag får massa pengar i present så jag kan leva resten av månaden haha ;)

idag ska jag även på systemet och shoppa det sista där, mmmM!! ska bli gött med lite gött. ses imorrn vänner!
None


WIII!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS ANNAPANNA.

Vi är så lyckliga för att du FINNS!!!!!

Vi kommer allihopa....



Ämmis dotter & CO =) =) =) =) =) =) =)

2008-10-18 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0