thaithaithai

biljetten är bokad FINALLY fyfan vad jag längtar nu! 16 januari åker jag, och kommer hem 17 feb. vilket äventyr! alla säger att jag kommer ha sååååå roligt och jag tror dom.


sitter på jobbet, som vanligt! nej egentligen inte, det här att det känns jobbigt att jobba har vänt, tiden och dagarna bara flyger fram.

nu till helgen: jobb och inflyttningsfest
nästa helg: stockholm
helgen efter: MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!
helgen efter det: löning. hihihihi
ja det går fast kan man verkligen säga. däremot har jag ingenting att säga, förutom att jag har trevlig telefonröst. det är den komplimangen jag får ca 20 ggr om dan. inte bara snuskgubbar, utan även fina gamla tanter som säger "ååååh anna vilket fint namn" när jag svarar. nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0