All I need is the air that I breathe

Jag tänker tänker tänker dygnet runt. Nej nu ljög jag. Ibland sover jag, och då drömmer jag det istället.

Jag ska åka till Thailand, men hela min kropp och hjärna tror jag ska åka till Australien. Men jag ska dit också, nån gång! Förhoppningsvis inom ett år, förmodligen inte.

Idag jobbar jag igen, på denna soliga söndag. Jag hatar att jobba när det är soligt.

You know I never meant to see you again
But I only passed by as a friend....yeah
All this time I stayed out of sight
I started wondering why

Now I, ooh now I wish it would rain down, down on me
Ooh yes I wish it would rain, rain down on me now
Ooh yes I wish it would rain down, down on me
Ooh yes I wish it would
rain on me

ja jag har inte nåt mer att säga. jag börjar jobba om 25 minuter och sitter här i nattlinne och har ej borstat tänderna än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0