hahahohohihi

ja, nu vet alla. den 16 januari åker jag till thailand! blir borta en månad. sen vill och funderar jag starkt på att åka till australien om ca ett år. nån som vill hänka? ;)

känns som att nu går det framåt igen! jag vet jag talar i tungor, men man vet ju aldrig vilka bevakande ögon som läser här. jag vet vad jag menar, det räcker så. nu måste jag kolla hur banken har öppet imorrn.


FÖRRESTEN SÅ FYLLER JAG ÅR OM EN MÅNAD, NÅDE DEN SJÄL SOM GLÖMMER DET!!!



såhär ser jag ut nuförtiden, för er jag inte träffat på ett tag. mmm

Kommentarer
Postat av: elin

annaa, vad har du för kofta/jacka?? VILL HAAAA!!! :D

2008-09-18 @ 21:40:05
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja vill! =) Fan vad snygg och brun du var då... Har du inte tid över till en fika nästa vecka? Saknar ju vårt daliga snack vi hade på jobbet... haha=) Sköt om dig

2008-09-18 @ 21:47:43
Postat av: maria

ååh va du är brun å fräsch! ja vill oxå!

2008-09-18 @ 21:59:33
URL: http://mariareh.blogg.se/
Postat av: moa

jag kommer bergis glömma =P

2008-09-27 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0