rubrik

jag var sjuk från jobbet idag. min karl har smittat mig med heshet, inte en bra egenskap som telefonist direkt! Men jag ska jobba imorrn ändå, för nu har jag ett mål! målet stavas M A R Y C H E R R Y och jag ska se henne naken i solnedgången hahahaha.


jag har bestämt mig, och idag tog jag första steget tillbaka. eller framåt egentligen, beror på hur man ser det.


förresten, jag tog helt klart ett steg FRAMÅT ja det gjorde jag. det som var igår är ju redan gjort, går inte att ändra på, kommer alltid att vara så som det var, men nu är det idag jag fokuserar på. igår går inte att ändra, imorgon är inte här än, det är NU som räknas.


nej nu måste jag verkligen sova ska upp kl 06.45 imorgon!

Kommentarer
Postat av: moa

men herregud du talar ju i tungor... eller så e jag alldeles för dum för att förstå vad du skriver =( jag hoppas på det första.



må Carola bota dej med en förbön!!!

2008-09-16 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0