Förbannade snööööööööööööö!!!!!! LÄGG AV!

Igår värme solen näääästan genom skinnjackan, och jag blev blöt om fötterna för snön smälte. MEN IDAG SÅ VRÄKER DET NER!!!!!! Förbannade aprilväder..... Komma hit och luras!! USCH!

Idag ska jag iallafall gömma mig i biomörkret med Macke och se på Män som hatar kvinnor, kanske man kan dra på sig en kjol och solglasögon och låssas att det är varmt? Bara man har gummistövlar så inte fossingarna känner av snön :P



Ja, imorrn kommer det hit några snygga brudar som jag tänkte underhålla med min underbara humor. Nåt att se fram emot för båda parter :D


dagens mantra: smältsmältsmältsmääääältnunununuuuuubortbortbortbooooortmedsnönsnönsnönsnöööööön osv..

Kommentarer
Postat av: Emma

Den har jag hittat på Ikeas hemsida. Visst var den helt perfekt? :)

2009-02-27 @ 12:56:04
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: moa

kotten!! kan du inte skriva lite så jag har nånting att läsa!!! jag ska jobba på ons och tors. då MÅSTE jag ha nånting att göra mellan varven :P

2009-03-02 @ 17:58:16
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0