fyfan för vintern

Förlåt att jag klagar men jag kan inte låta bli! Nu har jag ju blivit sjuk också, jävla land till att vara kallt och blåsigt så bacillerna bara flyger runt!!!!!!!!!!!!!

Men FAKTISKT så var det ju nollgradigt idag, så idag hade jag inga långkalsonger och så hade jag skinnjackan. Det är ju ett vårtecken, och efter våren så kommer sommaren och då behöver man inga jackor och byxor bara shorts och klänningar hela sommaren lååååång!!

och sen är det ju nästan januari igen och då åker jag igen. Låååångt långt bort och kommer aldrig hem igen, eller hur Moa ;)

Kommentarer
Postat av: moa

jag håller fullständigt med! 100%!!!



bara en fråga...'



VARFÖR I HELA JÄVLA HELVETE HAR DU INTE LÄNKAT MIN BLOGG???????????

2009-02-23 @ 12:10:30
URL: http://msnorton.blogg.se/
Postat av: Eleni

Jag vill också ha sommar nuuu!! Men om 4 månader då har jag semester och då bara MÅSTE det vara sommar!! Vi måste fika någon dag.. jag vill ju se och höra vad du gjort och hur du haft det :) Kanske Moisch har lust att haka på en fika också... jag jobbar dock alla dagar nästa vecka men kanske går att få ihop något ändå? Jag ska köra halkbana också på TISDAG!!! :D

2009-02-24 @ 15:18:22
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0