Hej!!

Vad roligt att det är nagra stycken som har forsatt följa min blogg även fast jag inte har skrivit på över en manad!

Jag är ju hemma nu iallafall, i kalla mörka sverige. Känns sådär. Det är ju roligt att träffa alla igen, men jag hade lika gärna kunnat vänta nån månad till :)

Imorrn blir det tillbaka på jobbet. Hoppas att Malin eller Linda jobbar så man har nån att prata med iallafall. Annars är jag inte så sugen kan man säga...

Moa har varit här idag, och vi har redan börjat planera inför nästa resa. Den kommer förhoppningsvis och förmodligen ske januari 2009 och jag hoppas den håller i sig ända till maj!! Det känns sååååå tråkigt och kallt att komma hem såhär mitt i smällkalla vintern. Jag kan inte förstå att i måndags så låg jag och solade och badade och SVETTADES och njöt och drack drinkar... Det är ju bara två dar sen!! Nu sitter jag med långkalsonger och dubbla tröjor och fryser, och nu är jag ändå inomhus! JAG VILL TILLBAKS!!!!!!! Eller jag vill iallafall att det ska bli sommar....

Nu ska jag åka och handla, det blir MJÖLK och spagetti och köttfärssas ikväll, mumselimums.


KRAM på er trogna läsare!!!!!


Kommentarer
Postat av: moa

det är jag som varit inne flera gånger om dagen!!!

mohahahahaha!!!

2009-02-20 @ 14:30:05
URL: http://msnorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0