2008

År 2oo8


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
säkert nånting men kommer inte på =)


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp!


4. Dog någon som stod dig nära?
 Nej, tack och lov för det!


5. Vilka länder besökte du?
Cypern


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja mer semester!


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
13 maj var ju en hímla fin dag! Annars kanske 9 september, en dag av självsinsikter


8.Vad  var din största framgång 2008?
Jag tog ett steg i rätt riktning i september

9. Största misstaget?
Stannade kvar på guldfynd alltförlänge!


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det vet jag inte, fick nån basilusk i halsen i somras


11. Bästa köpet?

Lätt!! Tur och retur biljett stockholm-bangkok!! plus skinnjackan från topshop


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin och mat


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick jobbet på eniro


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Svårt!! Har lyssnat mycket på amanda jensen, duffy, coldplay, vincent, lassew, osvosv i all oändlighet


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag är nog glad oftast, gråter bara när det är nåt sorgligt på tvn, typ barnmorskorna ;)


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Skulle ha jobbat mindre, slappnat av mer (ALLT ORDNAR SIG) och njuuuutit!


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig mindre


18. Hur tillbringade du julen?

Ja den firades i dagarna tre, det kommer bli en jäkla novell om jag ska skriva  ner allt här!


19. Blev du kär i år?

Jag blev kär 2005 and still going strong ;)


20. Hur många one night stands?

Inget


21. Favoritprogram på TV?
Desperat housewives och scrubs


23. Bästa boken du läste i år?
jag reder mig nog, självkänsla nu, jag satte mig ned vid floden piedra och grät, luftslottet som sprängdes


24. Största musikaliska upptäckten?

jadu... kanske återupptäckten av gamla godingar som håkan? faaan vad jag gillar han!


25. Något du önskade dig och fick?
Fick allt jag önskade mig plus massa mer


26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, jag måste ha varit otroligt snäll i år ;)


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade kalas här hemma, riktigt trevligt med familj och vänner

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mer ledighet med macke


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Som vanligt jeans och tischa.


31. Vad fick dig att må bra?
Att dricka mjölk och kakor framför tvn med macke ;)


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Johan Glans en dag  blir det du och jag!!


33. Vem saknade du?
Willis, rovaniemi och goa vänner som man inte har tid till (dumma dåliga jag)

34. De bästa Nya människorna du träffade?
Lottas kalle, johns sara, malin och linda på jobbet plus några hemlisar


Ja det var det året, tack alla medverkande, nu börjar ett nytt spännande år som ska börja med en thailandsresa WIHO!


Kommentarer
Postat av: lotta

söt du är anna

2009-01-02 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0