söndagsdepp

åh....... kommer inte jag iväg härifrån i vinter vet jag inte vad jag gör.
jag känner mig så nere! inga pengar, ingen sol, ingen sommar, ingen mer semester för på tisdag börjar slitet igen.


jag har läst ut ännu en marian keyes bok idag, och alla mina deppkänslor kan ha mycket med den att göra.

nej nu ska jag kolla vädret och hoppas på goda nyheter, sen ska jag lägga ut min kropp till försäljning på blocket så vi slipper äta snabbmakaroner med ketchup resten av månaden.


och kära moder, läs allt med en nypa salt!

Kommentarer
Postat av: kära moder

Marian Keyes är inte det bästa man läser efter sommarsemestern...men men...du kan alltid komma hem till mamma och pappa och få lite "kött på bena" både när det gäller det litterära (böcker)och det världsliga (oxfilé);-)

2009-07-16 @ 10:10:42
Postat av: mia

tyvärr tror jag inte att jag kan det :P vet inte hur man gör! blir lite jobbigt om hon skulle komma ut innan torsdag också för då har jag bara 5 kr på mobilen ;P

2009-07-21 @ 16:12:26
URL: http://mariareh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0