flashbacks

när jag var 14 så var jag en arg liten tjej! och jag blev arg om nån kallade mig liten tjej också.
hade en diskussion med mamma en gång om bröst och utseende, och jag kom ihåg att jag sa "men jag tycker det är bra att jag har små bröst, för om nån blir kär i mig så är det inte för utseendets skull iallafall!"

nej om nån blev kär i mig så måste det ha varit för den där sprudlande personligheten som alla 14-åriga tjejer påväg in i puberteten har, de som inte är dääär riktigt än. som bara fick de dåliga sakerna av puberteten:mens, könshår och känsloutbrott. inga bröst och ingen rumpa!! my god vilken trevlig personlighet att förälska sig i!


har även ett minne att jag förklarade detta för lotta? eller lotta minns du? fast du minns ju inga saker från vår childhood i granlo. inte de saker som jag minns iallafall :)


Kommentarer
Postat av: lotta

som vanligt minns jag inte. men du kommer ju ihåg allt.. och så konstiga saker haha

2009-03-22 @ 12:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0