Godmorgon godmooorgon!

Ja inte är tonårstiden över än, för än kan man sova bort en hel dag. Än kan man sova 13 timmar i sträck, men dock inte utan dåligt samvete. Och inte utan att fundera, "Vad är det för fel på mig?"

Men, nu är jag vaken iallafall. Äter lite frukost. Ska börja laga min lunchlåda strax, eller middagslåda kanske det heter. Jag ska jobba ikväll nämligen.


Igår på banken gick det bra, Swedbanktiden är förbi och jag är numera en Nordeatjej all the way! OCH så äger jag halva lägenheten, det känns bra.



Kommentarer
Postat av: Lindis

haha skön bild på dej snyggo! ;) Nice att du numera är en Nordeakund,good choice! Pöss pöss ses snart

2009-11-18 @ 14:24:29
URL: http://lindelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0