Tur man har förstående kollegor

Johan om "Ja, det är typ som ett elektroniskt brev som skickas genom rymden..?":
För en stund sedan hade jag följande konversation:

Kund: Ja numret till sjukvårdsupplysningen
Jag: Då ringer du 1177 utan riktnummer
Kund: Jaha men med riktnummer?
Jag: Nej du slår inget riktnummer på det telefonnumret
Kund: Men med riktnummer då?
Jag: Deras nummer har inget riktnummer, du slår bara 1-1-7-7
Kund: Men om jag måste ha riktnummer, jag kan inte slå det utan
Jag: Varför kan du inte ringa utan riktnummer, menar du?
Kund: Nej vi tar Kungsbacka vårdcentral istället. Det blir bättre.

Ooooooooookeeeeeeeeeeeeeeej.

Kommentarer
Postat av: Lindis

hahaha skön du är! ;) Yes ctrl Q is the shit,bara 2 h kvar för mej nu! KLSL KOM

2009-11-23 @ 13:26:43
URL: http://lindelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0